خرید عمده لوازم یدکی
پست شده در آموزشی

خرید عمده لوازم یدکی
5 (4)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

با مقاله جدیدی از عبدالهی یدک با شما همراه هستیم و می خواهیم خرید عمده لوازم یدکی را برای شما بررسی کنیم.  شاید برای شما هم پیش آمده باشد که هنگام رانندگی در خودرو علائمی از خرابی خودرو خود مشاهده کنید و برای تعمیر آن اقدام کنید. یا حتی ممکن است حوادث ناگواری همچون تصادف برای صاحبان خودرو رخ دهد که مجبور تعویض قطعات خودرو شود. چرا که در صورت خرابی هر کدام از قطعات یا تصادف، ممکن است قطعات دیگر نیز خراب شوند. به همین دلیل در چنین شرایطی قطعات یدکی جایگزین قطعات خراب می شوند تا خودرو مانند گذشته به عملکرد خود ادمه داده و به قطعات دیگر آسیب نرسانند.

لوازم-شیشه-اتومبیلی-عمده
لوازم-شیشه-اتومبیلی-عمده

در نتیجه این مقاله را مطالعه کنید تا با این قطعات بیشتر آشنا شوید.

خرید عمده لوازم یدکی در تهران

برای خرید عمده لوازم یدکی در تهران پیشنهاد ما عبدالهی یدک می باشد. زیرا با بیش از دو دهه تجربه می تواند بهترین قطعات با قیمت مناسب و با کیفیت عالی را به شما عرضه کند. همانطور که می دانید امروزه تعداد افراد سودجویی که لوازم یدکی فیک را به دیگران می فروشند بسیار زیاد شدند.

بهترین لوازم یدکی عمده در تهران کجاست؟

ما به شما عبدالهی یدک را معرفی می کنیم. زیرا برادران عبدالهی به دلیل وجدان بالای کاری از فروش قطعات تقلبی خود داری می کنند. و شعار آن ها این است که افرادی که قطعات تقلبی می فروشند فکر میکنند سود می کنند ده برابر این سود را در جای دیگری از دست خواهند داد.

لوازم یدکی نزدیک من کجاست؟

همونجایی که نشستی گوشیتو بردار و با شماره 09125948814 تماس بگیر.

لوازم یدکی چیست؟

خرید-لوازم-یدکی-عمده-از-بازار
خرید-لوازم-یدکی-عمده-از-بازار

لوازم یدکی خودرو، لوازمی هستند که در کارخانه های خودروسازی بعد از ساخت محصول، ساخته می شوند. این نوع لوازم نوعی جایگزین برا قطعات خرابی هستند که در اثر حوادث های مختلفی همچون تصادف آسیب می بینند. تعویض نکردن این قطعات باعث خرابی و از بین رفتن قطعات دیگر شده و عملکرد خودرو را دچار مشکل می کند. علاوه بر این با خراب شدن قطعات دیگر شما مجبور به پرداخت هزینه بیشتری می شوید. از همین رو این قطعات جایگزین قطعات خراب می شوند تا خودرو به عملکرد خود به درستی ادامه دهد.

قطعات لوازم یدکی

لوازم یدکی یکی از قطعات خودرو هستند که در صورت خرابی برخی از قطعات خودرو جایگزین این قطعات می شوند. چرا که در صورت تعویض نکردن قسمت های خراب خودرو، عملکرد اتومبیل مختل شده و معیوب بودن یک قطعه ممکن است باعث خرابی قطعات دیگر نیز شود. در ادامه برخی از این قطعات را به شما معرفی خواهیم کرد.

-استارت خودرو

-شمع و وایر شمع

-لنت ترمز

-پروانه و فن خودرو

-واتر پمپ و نقش

خرید عمده لوازم یدکی

برای خرید انواع لوازم یدکی خودرو می توانید ب عبدالهی یدک تماس بگیرید و در صورت تمایل سفارش خود را ثبت کنید. در عبدالهی یدک لوازم یدکی با مناسب ترین قیمت، با کیفیت ترین جنس به فروش می رساند. در صورت هر گونه ابهام یا سوال می توانید با کارشناسان ما به صورت رایگان مشورت کنید.برای کسب اطلاعات بیشتر به ویکی پدیا مراجعه کنید.

وظایف برخی از لوازم یدکی

در این بخش وظیفه برخی از قطعات مهم لوازم یدکی را برای شما شرح می دهیم.

انواع-ادو.ات-و-لوازم-یدکی-شیشه-اتومبیل-عمده
انواع-ادو.ات-و-لوازم-یدکی-شیشه-اتومبیل-عمده

استارت خودرو و وظیفه آن

استارت خودرو وظیفه راه اندازی خودرو را داشته و در مرحله اولیه موتور را به چرخش در می آورد. به بیانی دیگر استارت خودرو موتور الکتریکی است که نیروی الکتریسیته را به مکانیکی تبدیل کرده و برق از باتری گرفته می شود و از سیم پیچ درون استارت، موجب چرخ دنده های استارت ی شود. بدین ترتیب استارت خودرو دور موتور را به حداقل 100 دور بر دقیقه می رساند و خودرو روشن می شود.

شمع و شمع وایر و وظیفه آن

شمع قطعه ای ست که در کنار وایر شم و بدون وجود شمع وایر نمی تواند وظیفه خود را به درستی انجام دهد. وظیفه وایر شمع انتقال برق خروجی از سیستم جرقه زنی به شمع های موتور و رساندن برق از کویل در خودرو های جدید تر یا دلکو در خودرو ها قدیمی تر به سر شمع ها می باشد.

قطعات-عمده-لوازم-و-قطعات-خودرو
قطعات-عمده-لوازم-و-قطعات-خودرو

لنت ترمز و وظیفه آن

بدیهی است که ترمز کار متوقف کردن خودرو را انجام می دهد. از همین رو لنت یکی از بخش های ترمز است که از دو بخش کفشک لنت و لقه لنت تشکیل شده است. درواقع لنت خودرو اصطحکاک را بین قطعات ایجاد کرده و باعث توقف خودرو می شود.

انواع لوازم یدکی خودرو

شیشه خودرو

یکی از لوازم یدکی که عبدالهی یدک به فروش می رساند،لوازم های جانبی شیشه خودرو است. شیشه ها دارای دو جنس لمینت و سکوریت هستند که معمولا شیشه جلو لمینت و شیشه های دیگر از جنس سکوریت هستند. شیشه های سکوریت هنگام شکسته شدن به قطعات بسیار ریز تبدیل می شوند اما خطری برای سرنشینان خودرو ندارند. گلس های لمینت بعد از شکستن پخش نشده و در جای خود به صورت ثابت و ریز شده باقی می مانند.

عمده-فروشی-لوازم-و-قطعات-خودرو
عمده-فروشی-لوازم-و-قطعات-خودرو

به طور مثال نوارشیشه جلو نوار لچکی و نوار های شیشه کلا و یا فروش چسب پلی یورتان به صورت عمده و تک . تصویر بالا نمونه تعدا اندکی از نوار شیشه نوار ماهوتی می باشد.

آینه بغل خودرو

همانطور که می دانید آینه های خودرو نقش چشم های آن ها را بر عهده دارند. چرا که با کمک این آینه ها می توان سبقت گرفت، از محیط اطراف با خبر شد و به مسیر های مختلف رفت. این آینه ها دارای دو نوع دستی و برقی هستند که نوع دستی بیشتر در خودرو های قدیمی و نوع برقی آن بیشتر در خودرو های جدید قابل مشاهده هستند.

دستگاه شیشه بالابر خودرو

این دستگاه یک قطعه فلزی است که محل نصب آن در درب خودرو بوده و کار هماهنگی بین موتور بلابر شیشه و اجزای دیگر را انجام می دهد. در نتیجه این فرآیند شیشه پنجره خودرو حرکت می کند. این دستگاه بسیار ضروری بوده و با نام شیشه برقی خودرو هم شناخته می شود.

خرید-عمده-لوازم-یدکی
خرید-عمده-لوازم-یدکی

خرید و فروش لوازم یدکی عمده

برای خرید و تعویض هرگونه قطعات خودرو می توانید با ما تماس بگیرید و از جزئیات و قیمت آن ها با خبر شوید. این قطعات دارای بهترین کیفیت هستند و با مناسب ترین قیمت به فروش می رسند. همچنین در صورت نیاز می توانید با کارشناسان ما به صورت رایگان مشورت کنید.

لوازم یدکی عمده در تهران کجاست؟

لوازم یدکی یکی از مهم ترین قطعات خودرو محسوب می شوند. این قطعات هنگامی که خودرو خراب می شود جایگزین این قطعات خراب می شوند. چرا که خودرو باید مانند گذشته به عملکرد خود ادامه دهد و خرابی یکی از قطعات موجب تخریب عملکرد آن و معیوب شدن قطعات دیگر نشود.  برای خرید عمده لوازم یدکی در تهران کافیه با شماره 09125948814 تماس بگیرید هر جای ایران که باشی در کمتر از 3 روز کاری محصولت به دستت می رسه.

جمع بندی

در این مقاله به بررسی خرید عمده لوازم یدکی و قطعات آن پرداختیم. لوازم یدکی به عنوان یک جایگزین برای قطعات خراب محسوب می شوند تا خودرو بتواند مانند گذشته به عملکرد خود ادامه دهد. این قطعات شامل شیشه بالابر، آینه، شیشه قفل، محافظ و … هستند. در صورت تعویض نکردن قطعات خراب با قطعات یدکی، ممکن است قطعات دیگر خودرو هم آسیب ببیند و عملکرد خودرو دچار مشکل شود.

پر فروش ترین های عبدالهی یدک

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 4 میانگین: 5]

نظر (28)

  1. لوازم یدکی عمده خودرو در بازار اصفهان هم دارید یا فقط برای خرید عمده لوازم یدکی به تهران مراجعه کنم؟

    1. ارسال به سراسر کشور فراهم است مراجعه حضوری اختیاریه و نیازی نیست که حتما مراجعه کنید.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لوازم میخوای تماس بگیر