تبدیل آینه دستی به برقی
پست شده در آموزشی

تبدیل آینه دستی به برقی
0 (0)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

موضوع امروز مقاله ها تبدیل آینه دستی به برقی است. آینه برقی یکی از امکانات مدرن در خودرو های امروزی است که روی تمامی خودرو های لوکس مشاهده می شوند. همانطور که از نام این نوع آیینه ها پیداست، آینه های برقی به طور اتومات (خودکار) به محض باز کردن در عقب باز می شوند و هنگام پارک کردن، به سمت داخل جمع می شوند. یکی از مهم ترین مزایای این آینه ها این است باعث کاهش خسارت های احتمالی به آینه خودرو می شوند. در ادامه می خواهیم درمورد این آینه ها به شما توضیح دهیم و نحوه تبدیل آینه دستی به آن ها را بیان کنیم.

برای خرید عمده لوازم یدکی اینجا کلیک کنید.

آینه دستی چیست؟

آینه دستی، همانطور که از نامش پیداست، به صورت دستی جمع می شود و تنظیم آن هم به صورت دستی است. این آینه ها در برخی از خودرو ها خصوصا خودرو های قدیمی وجود دارند.

آینه برقی چیست؟

بر خلاف آینه های دستی، این نوع آینه ها به صورت برقی  کار می کنند. یعنی هنگام روشن شدن خودرو، آینه ها باز شده و وقتی شما خودرو را خاموش می‌کنید، مجددا به صورت اتوماتیک بسته می شوند. این آپشن باعث راحتی و آرامش تمامی رانندگان می شود. همچنین مکانیزم به کار رفته در آینه ها برقی بوده و رانندگان تنها با فشردن یک دکمه می توانند آن ها را تنظیم کنند و در صورت عبور از مکان های شلوغ یا باریک، نگران آسیب دیدن آینه خودرو خود نباشند.

لازم به ذکر است که امروز آینه برقی یک ضرورت محسوب می شود. چرا که امکانات ضروری زیادی را در اختیار رانندگان و سرنشینان خودرو قرار می دهد.

برخی از این آینه ها، دارای یک سنسور و چراغ ال ای دی هستند. با روشن شدن این چراغ، هنگام رانندگی در شب دید راننده بهبود می یابد.  یکی دیگر از امکانات آن ها، سیستم گرمکن است که باعث محافظت سطح آینه از سرما و یخ زدگی می شوند. همچنین اگر برق خودرو دچار ایراد شود، سیستم آینه بغل، بالابر شیشه ها، کولر، برف پاک کن و …. نیز دچار ایراد می شود.

تبدیل آینه دستی به برقی

برای این موضوع، باید به یک تعمیرگاه معتبر و مجهز مراجعه کنید تا آینه دستی شما توسط افراد متخصص و مجرب تعویض شود. عبدالهی یدک یکی از این مراکز است که آینه شما را با بهترین قیمت به آینه برقی تبدیل می کند. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس حاصل فرمائید.

جمع بندی

در این مقاله نحوه تبدیل آینه دستی به برقی را مورد بررسی قرار دادیم. آینه دستی از نوع آینه هایی است که به صورت دستی تا می شود و تنظیم آن نیز به صورت برقی است. اما در مقابل آینه های برقی به صورت برقی تا می شوند و تنها با یک دکمه می توان آن ها را به صورت برقی تنظیم کرد.

همچنین با نصب این آینه ها شما می توانید به راحتی از مراکز شلوغ و مکان های نازک عبور کنید و نگران آسیب رسیدن به آینه خود نباشید. این آینه ها داری چراغ ال ای دی و سنسور گرم کن هستند.

پر فروش ترین های عبدالهی یدک

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لوازم میخوای تماس بگیر