خرید عمد لوازم یدکی پراید
پست شده در آموزشی

خرید عمده لوازم یدکی پراید
5 (2)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

خودرو از قطعات مختلفی برخودار است که دارای قطعاتی مانند جلوبندی، زیر بندی، شیشه، آینه و قطعات یدکی است. همانطور که گفتیم یکی از این قطعات لوازم یدکی می باشد. لوازم یدکی، مجموعه ای از قطعات خودرو است که در صورت خرابی این قطعات، قطعات یدکی جایگزین آن ها می شود تا خودرو مانند گذشته به عملکرد خود ادامه دهد. در مقاله امروز از سایت عبدالهی یدک می خواهیم درمورد خرید عمده لوازم یدکی پراید با شما صحبت کنیم. پس اگر می خواهید با لوازم یدکی، لوازم آن ها و خصوصا خرید عمده آن ها آشنا شوید، تا پایان این مقاله همراه ما باشید.برای خرید عمده لوازم یدکی کلیک کنید.

لوازم یدکی چیست؟

لوازم یدکی، قطعاتی هستند که هنگام خرابی برخی از قطعات خودرو در اثر حوادثی مانند تصادف یا تمام شدن طول عمر آن ها، جایگزین قطعات اصلی می شوند تا خودرو مانند گذشته و به درستی به عملکرد خود ادامه دهد. چرا که در صورت خرابی هر کدام از قطعات خودرو، قطعات دیگر نیز به مرور خراب می شوند و عملکرد خودرو به خطر می افتد. همچنین موجب بیشتر شدن هزینه ها نیز می شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر به وب سایت ویکی پدیا مراجعه کنید.

لوازم یدکی پراید

-چراغ خودرو

-دیسک و صفحه کلاچ

-کاتالیزور پراید

-استپر موتور پراید

-شمع

-سپر

-لنت ترمز پراید

-سنسور اکسیژن پراید

-کمک فنر

-گیربکس

-تسمه تایم

آب رادیاتور

-ایربگ

راهنمای اتومبیل

خرید عمده لوازم یدکی خودرو پراید

جهت خرید لوازم یدکی خودرو پراید به صورت عمده یا تک می توانید با شماره درج شده در این صفحه تماس بگیرید و از کارشناسان ما بخواهید تا شما را راهنمایی کنند. قطعات لوازم یدکی موجود در عبدالهی یدک از لحاظ جنس اورجینال و عال بوده و از لحاظ قیمت هم بسیار مناسب و مقرون به صرفه هستند. عبدالهی یدک عمده فروشی لوازم یدکی خودرو محسوب می شود.

چند قطعه مهم کاربرد لوازم یدکی پراید

کلاچ خودرو

کلاچ در خودرو های دنده دستی بسیار کاربرد دارند. این قطعه وظیفه انتقال گشتاور از پیشرانه به گیربکس خودرو را بر عهده دارد. کلاچ خودرو ارتباطش به علت فشردن پدال کلاچ قطع شده و دنده تعویض می شود که به همین ترتیب قطعات داخلی جعبه آسیب نمی بینند. این قطعه گشتاور تولیدی پیشرانه را توسط اصطحکاک انتقال می دهد.

دیسک ترمز

دیسک ترمز جزو قطعات حیاتی و مهم خودرو محسوب می شود. این قطعه، اصطحکاک بین لنت و دیسک را هنگام ترمز گیری، متوقف می کند. هنگام ترمز گیری دیسک تحت فشار قرار گرفته و وقتی ترمز گیری اتفاق می افتد، می لرزد. همچنین نامرغوب بودن لنت باعث ایجاد خط روی دیسک می شود و قدرت ترمز گیری را کاهش می دهد.

کمپرسور کولر خودرو

اگر کولر خودرو شما در مدار آن نشتی نمی کند، باید کمپرسور آن چک شود. این قطعات یک کلاچ وظیفه دارند که برخی از مواقع از کمپرسور فعل و غیر فعال کند. در صورت تمام شدن تاریخ انقضا این کلاچ، کمپرسور از کار می افتد. البته امکان دارد گاهی اوقات خرابی قطعاتی که داخل کمپرسور وجود دارند، آن را از کار بی اندازد.

جهت تهیه و خرید عمده هر کدام از این قطعات، می توانید با عبدالهی یدک تماس بگیرید و لوازم یدکی پراید یا خودرو مورد نظر را تهیه کنید.

پر فروش ترین های عبدالهی یدک

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 2 میانگین: 5]

نظر (2)

    1. سلام دوست عزیز لطفا برای دریافت لیست محصولات به همراه قیمت با شماره 09125948814 تماس بگیرید.

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لوازم میخوای تماس بگیر