تسمه اصل
پست شده در آموزشی

تفاوت تسمه اصلی از تقلبی
0 (0)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

خودرو دارای قطعات متعددی است که هر کدام ازآن کنار هم موجب حرکت خودرو شده و در آن نقش کلیدی و مهمی دارند. یکی از این قطعات تسمه است که درواقع یکی از قطعات موتور خودرو محسوب می شود. وظیفه ایت قطعه انق نیرو به بخش های مختلف است که دو مورد از مهم ترین آن ها فرمان و واتر پمپ می باشد. تسمه خودرو نیز مانند هر قطعه ای ممکن  است با تمام شدن تاریخ انقضا و یا خرابی های متعدد از کار بیوفتد. در چنین شرایطی راننده خودرو باید تسمه خود را عوض کند. اما با وجود تسمه های زیادی که در بازار وجود دارد، خریدن یک تسمه با کیفیت و تقلبی کار چندان آسانی نیست. پس با ما در مقاله تفاوت تسمه اصلی از تقلبی همراه باشید. برای خرید عمده لوازم یدکی اینجا کلیک کنید.

تسمه تایم خودرو چیست؟


همانطور که کمی پیش اشاره کردیم، تسمه تایم یکی از قسمت های موتور است که نیرو را به بخش هایی همچون فرمان و واتر پمپ انتقال می دهد. جنس تسمه تایم از پلاستیک بوده و طول عمر آن ها چندان بالا نیست.

تفاوت تسمه اصلی از تقلبی

در این بخش می خواهیم راه هایی که با کمک آن ها می توانید به اصل یا تقلبی بودن تسمه خودرو پی ببرید را بیان کنیم.

-گارانتی و ضمانت

فروشنده باید برای فروش تسمه تایم خودرو گارانتی و ضمانت ارائه دهد. ناگفته نماند که این مورد چندان قطعی نیست.

-بسته بندی تسمه تام

مورد بعدی کارتون یا همان بسته بندی است. که اگر محصولی که آن را خریداری می کنید اصل یا همان اورجینال باشد بی شک حتی بسته بندی آن هم شیک و با کیفیت است. علائمی مانند مخدوش بودن کارتون و یا ظاهری نامناسب و بی کیفیت یکی از دلایل فیک یا تقلبی بودن تسمه تایم شما محصوب می شود.

-کیفیت ظاهری تسمه

مورد بعدی ک باید به آن توجه داشته باشید ظاهر تسمه است. چرا که با کیفیت بودن تسمه از ظاهر آن هم قابل تشخیص است.

-تاریخ انقضا تسمه خودرو

قبل از اینکه تسمه را خریداری کنید، با مشاهده کردن کارتون آن به دنبال تاریخ انقضای آن بگردید. در صورت عدم وجود تاریخ انقضا به هیچ وجه آن بسته را خریداری نکنید چرا که به احتمال زیاد آن محصول تقلبی است. در صورت وجود تاریخ انقضا هم دقت کنید که از مدت آن نگذشته باشد.

-دقت به لایه های تسمه

تسمه تایم خودرو انواع مختلفی دارد که یکی از آن ها تسمه چهار لایه است که بسیر مقاوم است و انعطاف پذیری بالایی نیز دارد. برای همین بعد از خرید تسمه تایم خودرو باید لایه های آن را بررسی کنید که از نوع چهار لایه باشید.

-مشورت با یک متخصص

در صورتی که به هر دلیلی نتوانستید اصل یا تقلبی بودن تسمه تایم را تشخیص دهید. حتما با یک تعمیرگاه معتبر تماس گرفته و با متخصص آن ها مشورت کنید. یا می توانید به صورت حضوری تسمه تایم خود را به آن ها نشان دهید. برای این کار می توانید با عبدالهی یدک تماس بگیرید و با مشاورین و متخصصان ما به صورت رایگان مشور کنید.

پر فروش ترین های عبدالهی یدک

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لوازم میخوای تماس بگیر