پست شده در آموزشی

خرید عمده لوازم یدکی 206
0 (0)

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

شاید نام لوازم یدکی خودرو را شنیده باشید و برایتان سوال شده باشد که لوازم یدکی چه لوازمی هستند و چه کاربردی دارند؟ برای جواب به این سوال باید بگوییم که این لوازم قطعاتی هستند که در صورت خرابی قطعات خودرو جایگزین آن ها می شوند. چرا که در صورت ادامه این خرابی، مشکل بدتر خواهد شد. حتی ممکن است قطعات دیگر نیز معیوب شوند و عملکرد خودرو به کلی بهم بریزد. همچنین در صورت درست نکردن این خرابی، هزینه بیشتری برای راننده خودرو به همراه خواهد داشت. پس امروز با ما در مقاله خرید عمده لوازم یدکی 206 همراه باشید تا درمورد این موضوع بیشتر با شما صحبت کنیم.

لوازم یدکی چیست؟

قطعات خودرو هم مانند هر وسایل دیگری ممکن است روزی خراب شود و شما مجبور به تعویض یا تعمیر آن قطعه باشید. حال برای تعویض آن قطعه شما از قطعات یدکی استفاده می کنید تا مشکل خودرو شما حل شود و به قطعات دیگر آسیب نزند. همچنین با عوض کردن قطعه خرب شده، خودرو به عملکرد خود مانند گذشته و به درستی ادامه می دهد.

لوازم یدکی 206 شامل چه قطعاتی هستند؟

-تسمه تایم

-روغن موتور

-لاستیک

-دیسک و صفحه کلاچ

-کاتالیزور

-استپر موتور

-سنسور اکسیژن

-سنسور دنده عقب

-پمپ هیدرولیک

-درب

-دینام

-لنت ترمز

-چراغ

-گلگیر

-کمک فنر

چند مورد از لوازم یدکی پر کاربرد

استارت خودرو

همانطور که از نام این قطعه می توان متوجه شد، استارت وظیفه راه اندازی خودرو را بر عهده دارد و مراحل اولیه موتور را به چرخش در می آورد تا خودرو روشن شود. این قطعه موتور الکتریکی است که نیروی الکتریسیته رو به مکانیکی تبدیل می کند. این قطعه دور موتور به حداقل 100 دور در دقیقه می رساند که با چرخاندن سوئیچ، انرژی الکتریکی از باتری به استارت منتقل شده و خودرو روشن می شود.

پروانه و فن خودرو

یکی از مهم ترین سیستم های موجود در اتومبیل پروانه و فن است. این سیستم دارای دو دسته آب خنک و هوا خنک است. سیستم پروانه و فن دارای رادیاتور، واتر پمپ، ترموستات و پروانه خنک کننده که به آن فن نیز می گویند، است.

دستگاه شیشه بالابر206

باز و بسته شدن شیشه های خودرو یکی از مهم ترین امکانات آن است که این کار به صورت اتوماتیک انجام می شود. برای این قابلیت شیشه بالابر نیاز است و بر اساس نوع استفاده و مدت زمان آن می توانند چندین سال بدون هیچ خرابی ای کار کنند.

برف پاک کن 206

با کمک این قطعه راننده می تواند دید واضح تری داشته باشد و مسیر خود را به درستی ببینید. همچنین برف پاک کن یکی از مهم ترین عامل جلوگیری از تصادف است.

خرید عمده لوازم یدکی 206

شما می توانید لوازم یدکی این خودرو را از عبدالهی یدک با مناسب ترین قیمت و بهترین کیفیت خریداری کنید. همچنین در صورت نیاز برای مشورت می توانید با ما تماس بگیرید و با کارشناسان و متخصصین ما به صورت رایگان مشورت کنید. پس برای خرید عهده لوازم یدکی 206 با شماره درج شده تماس بگیرید.

پر فروش ترین های عبدالهی یدک

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لوازم میخوای تماس بگیر